Studienævn for Internationale og Tværkulturelle Studier / Study Board for International and Cross-Cultural Studies

Studienævn for Internationale og Tværkulturelle Studier har til opgave at sikre kvaliteten, udviklingen, tilrettelæggelsen og gennemførelsen af uddannelse og undervisning.

Study Board for International and Cross-Cultural Studies has the task of ensuring the quality, development, organisation and implementation of study programmes and teaching.

Kontakt / Contact

Studienævnsforperson – Chair of Study Board
Aase Voldgaard Larsen
voldgaard@ikl.aau.dk
Studienævnsnæstforperson (studerende) – Vice Chair of Study Board (student)
Pia Bækkelund Jensen (International Virksomhedskommunikation)
pbje20@student.aau.dk
Studienævnssekretær – Study Board Secretary
Melanie Rosendahl
rosendahl@ikl.aau.dk
Uddannelseskoordinator – Study Programme Coordinator: Culture, Communication and Globalisation)
Julia Zhukova Klausen
juliazk@ikl.aau.dk
Uddannelseskoordinator – Study Programme Coordinator: International Virksomhedskommunikation, Engelsk
Lise-Lotte Holmgreen
holmgreen@ikl.aau.dk
Uddannelseskoordinator – Study Programme Coordinator: Sprog og Internationale Studier Engelsk
Ben Dorfman
bdorfman@ikl.aau.dk
Uddannelseskoordinator – Study Programme Coordinator: Sprog og Internationale Studier Spansk
Lotte Dam
ldam@ikl.aau.dk
Uddannelseskoordinator – Study Programme Coordinator: Tourism
Laura James
leja@ikl.aau.dk

Studenterrepræsentanter – Student representatives

Kane Jacob Nielsen (Sprog og Internationale Studier Spansk)
kjni22@student.aau.dk

Kristine Scharling Pedersen (Sprog og Internationale Studier Engelsk)
kspe22@student.aau.dk

Sara Rosenstjerne Bang (Culture, Communication and Globalisation)
sbang20@student.aau.dk

Marketa Jansova (Tourism)
mjanso21@student.aau.dk

Observatører

Morten Ziethen (Studieleder og viceinstitut leder)
mz@ikl.aau.dk

Studienævnsreferater - Minutes from study board meetings

Aftagerpaneler - Recruitment panels

Tre aftagerpaneler har til opgave at drøfte spørgsmål om uddannelserne og sikre en dialog mellem uddannelserne og aftagerne om uddannelsernes kvalitet og relevans for samfundet. Aftagerpanelerne spiller ligeledes en stor rolle i udviklingen af nye og eksisterende uddannelser.
Det ene aftagerpanel dækker bacheloruddannelsen i Sprog og Internationale Studier, Spansk, bacheloruddannelsen i Language and International Studies, English samt kandidatuddannelsen i Culture, Communication and Globalisation (CCG). Det andet aftagerpanel dækker kandidatuddannelsen i Tourism. Det tredje aftagerpanel dækker bachelor- og kandidatuddannelsen i International virksomhedskommunikation i engelsk.

Three recruitment panels have the task of discussing questions about the programmes and ensuring a dialogue between the programmes and the recruiters about the quality and relevance of the programmes to society.
One recruitment panel covers the bachelor’s programme in Language and International Studies, Spanish, the bachelor’s programme in Language and International Studies, English and the master’s programme in Culture, Communication and Globalisation (CCG). The second recruitment panel covers the master’s programme in Tourism. The third recruitment panel covers the bachelor’s and the master’s programme in International Business Communication, English.

Procedure for nedsættelse af og dialog med aftagerpaneler (Danish)

Se Ramme for dialog med aftagerpaneler tilknyttet Aalborg Universitet (inkl. kommissorium for aftagerpaneler på Aalborg Universitet) (Danish).

Aftagerpanelet for CCG, Sprog og Internationale Studier Spansk og Language and International Studies English / The recruitment panel for CCG and Language and International Studies (English and Spanish)

Aftagerpanelet for Tourism/ The recruitment panel for Tourism

Aftagerpanelet for International Virksomhedskommunikation / The recruitment panel for International Business Communication

Evaluering af uddannelse og undervisning / Evaluation of education and teaching