Online-møde

Master i Ledelses- og Organisationspsykologi (LOOP), Institut for Kultur og Læring

Online informationsmøde om Master i Ledelses- og Organisationspsykologi (LOOP)

Deltag i vores online informationsmøde og få indsigt i uddannelsens opbygning og indhold. Vores dygtige lektorer vil præsentere programmet, og der vil være rig mulighed for at stille spørgsmål. Hør også erfaringerne fra en tidligere masterstuderende, som deler sine oplevelser med uddannelsen. Tilmelding er nødvendig. Tilmeld dig nu og vær med til at udforske, hvordan en Master i Ledelses- og Organisationspsykologi kan booste din karriere!

• 16.09.2024 Kl. 17:00 - 18:00

• Alle er velkomne

• Dansk

• Online

16.09.2024 Kl. 17:00 - 18:0016.09.2024 Kl. 17:00 - 18:00

Dansk

Deltagelse er gratis

Online informationsmøde om Master i Ledelses- og Organisationspsykologi (LOOP)

• 16.09.2024 Kl. 17:00 - 18:00

• Alle er velkomne

• Dansk

• Online

16.09.2024 Kl. 17:00 - 18:0016.09.2024 Kl. 17:00 - 18:00

Dansk

Deltagelse er gratis

Kom med til online infomøde den 16. september kl. 17-18 og mød uddannelsens tre ansvarlige og en tidligere studerende. Få indsigt i, hvordan uddannelsen kan løfte din ledelse til næste niveau og forandre din praksis.

Program:

• Velkomst og introduktion. Præsentation af programmet og formålet med informationsmødet.
  • Oplæg: Uddannelsens opbygning og indhold. Gennemgang ved vores erfarne lektorer.
  • Erfaringsdeling: Tidligere studerende. Oplæg ved en tidligere masterstuderende om deres erfaringer.
  • Spørgsmål og svar session. Mulighed for at få svar på spørgsmål om uddannelsen.
  • Afsluttende bemærkninger og tak. Opsummering af vigtige punkter og invitation til videre dialog.

Mødet vil gøre dig klogere på uddannelsens perspektiver og relevans set i forhold til dit eget arbejdsområde, og du vil blive afklaret på, hvordan masteruddannelsen kan være med til at udvikle både dig selv og din arbejdsplads.

Hvorfor læse vores master?

Vores Master i Ledelses- og Organisationspsykologi (LOOP) giver dig forskningsbaseret viden om, hvordan du som leder eller konsulent kan bidrage til at understøtte motivation, kreativitet, trivsel, performance og læring i mange forskellige sammenhænge i din organisation.

Som studerende på LOOP sættes din egen faglige og personlige udvikling i fokus. Denne udvikling understøttes gennem en kombination af undervisning, samarbejde i læringsgrupper, projektarbejde og deltagelse i et personligt udviklingsforløb.

thumbnail

Hør vores studerende fortælle om uddannelsen

Hør vores studerende fortælle om uddannelsen

Faktaboks