Master i Læreprocesser - Pædagogisk Ledelse
Kom til Online informationsmøde for Master i Pædagogisk Ledelse
Teams møde
Teams-Link vil blive sendt ud på dagen til din e-mail
11.03.2025 Kl. 19:00 - 20:00
Dansk
Online
Teams møde
Teams-Link vil blive sendt ud på dagen til din e-mail
11.03.2025 Kl. 19:00 - 20:0011.03.2025 Kl. 19:00 - 20:00
Dansk
Online
Master i Læreprocesser - Pædagogisk Ledelse
Kom til Online informationsmøde for Master i Pædagogisk Ledelse
Teams møde
Teams-Link vil blive sendt ud på dagen til din e-mail
11.03.2025 Kl. 19:00 - 20:00
Dansk
Online
Teams møde
Teams-Link vil blive sendt ud på dagen til din e-mail
11.03.2025 Kl. 19:00 - 20:0011.03.2025 Kl. 19:00 - 20:00
Dansk
Online
Indhold:
Få en dybere forståelse af, hvordan Master i Læreprocesser med specialisering i Pædagogisk Ledelse kan styrke både din professionelle udvikling og din organisations resultater. Uddannelsen er designet til at give dig værktøjer og indsigter, der gør en forskel i dit daglige arbejde. Samtidig får du mulighed for at udforske, hvordan uddannelsens fokus på pædagogisk ledelse kan skabe værdi i netop dit arbejdsområde og bidrage til langsigtede forbedringer og nye perspektiver.
Program:
- Velkomst og introduktion. Få en varm velkomst til vores online informationsmøde om Master i Læreprocesser med specialisering i Pædagogisk Ledelse.
- Præsentation af uddannelsen. Lektor Anne-Birgitte Rohwedder, faglig leder for uddannelsen, vil guide dig gennem uddannelsens opbygning, indhold og formål.
- Indblik fra forskningen. Ph.d.-studerende Ida Spangsberg Hansen vil dele de seneste perspektiver og forskningsresultater inden for pædagogisk ledelse.
- Erfaringsdeling fra studerende. Hør en af vores nuværende studerende, dele personlige erfaringer og perspektiver fra sin tid på uddannelsen.
- Spørgerunde og dialog. Stil dine spørgsmål og deltag i en interaktiv dialog omkring uddannelsens perspektiver og relevans.
Vil du vide mere...
På Master i Pædagogisk Ledelse betragter vi pædagogisk ledelse som både uformel og formel styring af læringsprocesser. Det kræver indsigt, viden og bevidsthed om egne og andres kompetencer og udfordringer. Vi fokuserer på kritisk refleksion over praksis og sammenhængen mellem undervisning, læring og uddannelsesudvikling. Vores mål er at ruste pædagogiske ledere til at skabe de optimale rammer og processer for at forbedre kerneopgaven.